.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري اعضاي باند هوش سياه

با تلاش ماموران نيروي انتظامي فريدونكنار باند هوش سیاه در شمال متلاشی شد.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار گفت: یکی از شهروندان شهرستان "نور" شکایتی مبنی بر اینکه در حال عبور با یک دستگاه خودرو سمند از مسیر نور به بابلسر بوده است، در بین راه ، خانمی جوان بعنوان مسافر سوار كردم.
سپس از ایشان مقصد را پرسيدم كه ایشان هم مقصدش را فریدون کنار اعلام نمود در صندلی جلو نشست. در مسیر از مشکلات اقتصادی بعد از طلاق صحبت کرد و آمادگی برای ازدواج مجدد ابراز داشت وگفت: در مورد سرپناه ومسکن هم مشکلی ندارم .
سرهنگ موسوی در ادامه در مورد فریب این راننده توسط زن اخاذ بابلی به گفته اين راننده گفت افزود: بعد از ورود به فریدونکنار اين راننده وی را به مقابل منزل استيجاري رسانده و پس از اينكه به داخل منزل دعوت شد، وارد منزلش شد. اين راننده سپس با مردي تنومند و مجهز به سلاح كمري مواجه شد كه وي را متهم به تجاوز به همسرش متهم كرد و با تهديد از اين راننده خواست تا در فيلمي اعتراف كند كه قصد تجاوز به همسرش را داشته است و در غير اينصورت وي را خواهد كشت.
رئیس پلیس شهرستان فريدونكنار در تشریح مقدمات پرونده ادامه داد: بعد از پس از تهيه فيلم مورد نظر با تنظيم يك فروش نامه صوري مبنی بر فروش خودرو سمند به مبلغ ... وشماره پلاک... و غیره و اينكه مبلغ نقدا توسط فروشنده دریافت گردید وي را آزاد كردند.
وي گفت: اين افراد پس از دريافت چهار فقره چك و پول و جواهرآلات اين راننده را در ساعت 22 در مقابل يكي از شهرك‌ها پياده و متواري شدند.
سرهنگ موسوی بیان داشت: اين راننده بعد از رهایی و تنظیم شکایت در دادگستری به دایره آگاهی شهرستان مراجه نمود و پس از بازجويي اقدام به شناسايي و دستگيري اين كلاهبرداران كرديم.
رئیس پلیس فریدونکنار ضمن تقدیر از رئیس پلیس آگاهی منطقه برای سرعت ودقت در انجام وظايف محوله، نقشه دستگیری مغز متفکرباند "هوش سیاه"که سابقه متعدد سرقت ، کلاهبرداری و... درچند استان شمالی وجنوبی را داشت، گفت: اين افراد كه در مناطق مختلف استان هاي شمالي با شگردهاي خاص اقدام به اخاذي مي‌كردند، در بازجويي هاي اوليه، ضمن اعتراف و اقرار ،اموال مال‌باختگان با آنان بازپس داده شد و پرونده متخلفان نيز به مراجع قضايي ارجاع شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.